vårsola

Heisann!

I dag stråler sola utenfor, og det gir meg den så veldig etterlengtede følelsen av vår. Jeg mener, det er jo tross alt mars, og jeg skulle gjerne hatt litt mindre snø på bakken, og litt flere blomsterknopper rundt omkring. Men slik ser det ikke ut til å bli helt enda… Da jeg kjørte hjem fra skolen i sta, var faktisk asfalten tørr på flere steder, og da kjente en sånn varm vårfølelse snike innpå. Sola er jo heller ikke til å klage på i dag! Sånn sett er det fredag, det er helg, det er sol og det er ganske deilig vårvær ute. Det kan jeg leve med! Jeg har hatt tekst-fag på skolen i dag, og jobbet med tekster til innlevering, blant annet et kåseri som jeg brukte dagen på å skrive. Vi var ferdige ett i dag, og det hjelper veldig på helgefølelsen, å kunne kjøre hjem tidlig på en fredag og nyte at det endelig er helg igjen! Det har vært en relativt slitsom uke for min del – det er en stor tilvenning å komme tilbake på fulltidsskole igjen når jeg er vant med å ha et mye lavere timeantall. Men det har gått greit, og jeg har kommet meg gjennom fagstoff og tunge økter med masse pensum. Så nå skal jeg snart legge fra meg historiebøkene og la helgen synke skikkelig inn. Ha en super fredag, fine dere!

(Q) Hvordan er deres fredag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg