rutiner meg her og rutiner meg der

Hei på dere!

For en pause jeg har hatt nå. Det har vært nødvendig tror jeg, men det har kjentes ganske rart. Siden sist har det skjedd mye, og samtidig absolutt ingenting. Jeg har tilbrakt de siste to ukene i Fredrikstad, og der har hverdagen gått sin vante gang. Jeg hadde vinterferie den første av de to ukene, og brukte egentlig bare tiden til å se ferdig Broen – som forøvrig er noe av det aller beste jeg noensinne har sett. Jeg var helt vrak da vi så ferdig den siste episoden. Dere som har sett det, skjønner meg antakelig… Så har det gått i mye OL, og her også må jeg bare skryte av fantastiske, flotte, rørende gull-Norge! For en prestasjon!! Utover det har jeg jobbet litt med fag, og gjort noen oppgaver tilknyttet skolen i Larvik og hatt en naturfagprøve. Så det har vært to relativt kjedelige uker, men jeg har fått gjort en del ting som har vært produktive. Men nå er jeg tilbake i Larvik igjen, og skal være her i tre uker. Så jeg skal prøve å få vært litt mer aktiv på bloggfronten fremover, vi får se hvordan denne uka blir – jeg måtte bare svinge innom og oppdatere litt her. Ha en fin uke videre!

(Q) Hva har dere gjort den siste tiden?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg