slik en lørdags morgen skal være

Heisann!

Jeg har allerede vært oppe i mange timer nå, og har latt den rolige, behagelige lørdagsmorgenen synke innover meg. Jeg våknet av meg selv litt over åtte, og gikk ned for å lage meg frokost og se på Friends. Jeg stakk snuta inn i baderomsskapet mitt, og fant frem gull-ansiktsmasken min fra Skin Camilla Pihl – som jeg elsker! Med et lag av gull i fjeset og en kopp te i hånda var jeg klar for å innta enda mer Friends og rydde litt på rommet mitt. Jeg er ikke helt i slaget, men det tror jeg bare kommer av at jeg har jobbet og anstrengt meg veldig mye denne uken, og at jeg derfor har gått litt tom for krefter nå. Men enn så lenge ser lørdagen min rolig ut, jeg får se hva det blir til senere. Ha en fin lørdag 🙂

(Q) Hvordan liker dere best å starte morgenene?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Lørdag morgen er magisk <3 Liker også å starte morningen rolig, i dag ble det rundstykker og OL. Vi har ikke fått gjort så mye enda.
      Ofte på helgemorninger pleier vi å bare ligge i senga og lese bok eller sove til langt ut på ettermiddagen (eller tolv).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg