bursdagsjente

Hei på dere!

Jeg våknet til bursdagssang på senga i dag tidlig. Det er lite som slår en slik start på morgenen, for så å bli overøst med klemmer og gratulasjoner. Jeg har fine folk rundt meg! Jeg har stort sett hatt en rolig dag så langt, jeg har fått litt gaver, vært en tur bortom mamma og de, hvor jeg fikk enda flere gratulasjoner – og gaver. Nå holder jeg på å stelle og sminke meg litt, for om en drøy halvannen time får vi gjester hit på bursdagsfeiring. Det er pappa-siden av familien jeg skal feire med i dag. Senere i kveld skal jeg dra ut på restaurant med jentene mine – jeg gleder meg skikkelig! Dette kommer til å bli en veldig fin bursdag <3

(Q) Når har dere bursdag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg