snart 19 år gammal

Hei på dere!

Det har vært noen hektiske dager, men nå har jeg kommet tilbake til Larvik og skal faktisk være her i to uker for denne gangen. Jeg skal gå på skolen de neste to ukene, og prøve å få gjort litt annet også… Jeg hadde besøk av mamma i Fredrikstad her om dagen, og da var vi ute på en liten bytur og handlet litt. Jeg fikk kjøre tesla’en vår (som så klart er litt stas), og jeg handlet inn masse hekle-utstyr. Jepps, det er riktig. Ikke bare skulle jeg lære meg å strikke, nå har jeg også startet med hekling. Jeg føler meg som den husmora, haha! Jeg lærte det ganske så fort, og har allerede heklet ferdig en helt utrolig nydelig enhjørning (som er til å spise opp, altså jeg smelter nesten), og er i gang med en kanin. Det er skikkelig gøy, og jeg hadde virkelig ikke tross jeg skulle starte med det. Men hey – så feil kan man ta!
I morgen er det også en temmelig stor merkedag i kalenderen. Jeg fyller faktisk 19 år i morgen. Altså, ble jeg ikke akkurat atten?! Jeg har ikke tenkt så mye over det, og fikk nesten litt sjokk da jeg innså hvor nær dagen var. Men det er kun halvannen time til jeg har bursdag, og det er litt rart å tanke på. Jeg får venne meg litt til tanken, og så tenker jeg bursdagsfølelsen kommer snikende innpå i morgen tidlig!

(Q) Hva gjør dere denne helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg