snøfall

Hei, dere!

Det var en sånn barnslig glede-følelse som spredte seg ut til fingertuppene da jeg våknet i dag morges. Bak gardinene var det en tjukt lag med snø! Jeg ar klaget så mye på at det overhodet ikke har vært snø her i Fredrikstad i vinter – med unntak av noen ytterst få dager i desember. Da jeg var i Larvik i julen var det stort sett snø, men det forsvant lille julaften… Det blir liksom ikke ordentlig vinter uten snøen, og selv om den irriterer meg når den ligger langt ut i mars, synes jeg det hører med til desember og januar. Det snør tette filler utenfor vinduet nå, og jeg smiler bare av synet. Det har lagt seg, og hele bakken er faktisk hvit (!!), så akkurat nå er jeg tilfreds 🙂

(Q) Hvordan er det med snø der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg