tilbake til den andre hverdagen

Hei!

Håper dere har hatt en fin start på det nye året. Jeg har, for min del, hatt det veldig rolig. Nyttårsaften var liksom så mye stemning og intenst at jeg har vært ganske så sliten både i går og i dag. Dessuten har jeg også blitt ganske forkjølt, noe som ikke passer meg midt i blinken. Good way to start the new year..! I dag har jeg stort sett pakket hele dagen, for i morgen allerede drar jeg tilbake til Fredrikstad. Jeg har faktisk vært hjemme i overkant av to og en halv uke nå, så det blir litt annerledes å dra tilbake igjen. Jeg reiser grytidlig i morgen, så jeg må ha ferdig så og si alt i kveld. Ellers har jeg sett på Netflix i noen timer, drukket te og prøvd å ta hensyn til en litt slakk form. Men dere får ha en fin uke videre, vi høres!

(Q) Hvordan har dere startet nyåret?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Det nye året har startet veldig rolig . I morgen starter hverdagen her med en sønn som skal opp tidlig og på skolen . Ha en flott uke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg