mine julegaver

Hei!

Jeg må dessverre bryte tradisjonen jeg har hatt gjennom mange år nå, og si at jeg ikke lager en “mine julegaver”-video i år. Jeg tror jeg har gjort det i fire/fem år nå, men denne jula har jeg ikke hatt verken nok tid eller ork til det… Men jeg tenkte likevel jeg kunne vise dere hva jeg fikk. Jeg har ikke gjort noe stor greie ut av det, men linet som alltid gavene opp på senga (obligatorisk), og fikk det beryktede ‘julegavebildet’. Så hvis dere har lyst til å se hva jeg fikk til juleaften i år, kan dere få se det nå. Jeg er så takknemlig for alle gavene mine denne jula, det var så mye hyggelig og fint som skjulte seg under treet i år. Jeg håper virkelig dere også hadde en fin julaften. Det er en helt spesiell kveld – hvert fall for meg!

(Q) Hva synes dere om tingene?
(Q) Fikk dere noe fint til jul?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg