så kom juleferien

Hei på dere!

De siste dagene har gått litt fra meg, og jeg har faktisk ikke rukket å svinge innom bloggen. Jeg har vært opptatt med skole i går og i dag, og var i Tønsberg på mandag. Helgen gikk stort sett til å pakke ut alle sakene jeg hadde med hjem fra Fredrikstad, hehe. En litt småstressende start på julepermisjonen, men sånn er det jo iblant. I dag var siste skoledag, og jeg kan slippe det ned noen hakk. Vi møtte opp på skolen klokken ti i dag, og så på film, “A christmas carol”, med både første og andre klasse, før vi, tradisjon tro, sang med hele skolen. Vi pleier å samles rundt rekkverkene i alle de fem etasjene rundt en globe som henger midt i skolen, og synge “deilig er jorden”, med tale fra rektor og litt slikt. Det er alltids hyggelig, og det er sånn juleferien virkelig starter! Nå har jeg vært en liten tur i byen og handlet ferdig de siste gavene (tror jeg, hehe), og skal være hjemme i noen timer før jeg skal til Maren med firkløveren. Vi skal ha vår egne lille julaften i dag – det blir så utrolig hyggelig!! Nå må jeg bare få ferdig gavene til dem, så er jeg klaar!

(Q) Har dere også juleferie fra i dag?
(Q) Hva er deres planer for kvelden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg