tjuesjette november

Hei!

I dag har jeg gjort omtrent ingenting helt frem til nå, jeg har vel stort sett tilbrakt tre firedeler av dagen liggende på senga med serier foran meg, hehe. Men jeg tror jeg trengte en skikkelig avslappingsdag, så jeg bare kunne lades opp litt, for jeg har ikke akkurat veldig i overskudd på energi denne uka. Jeg har ligget med forkjølelse i halvannen uke, og begynner å bli temmelig lei av å sove dårlig, ha holdepine og tett nese… Med andre ord har det kjentes veldig deilig å bare ta søndags-formiddagen med ro. I går var vi i familiebursdag til farfaren min, som fylte hele 71 år på dagen i går. Vi hadde det veldig hyggelig, og det var fint å se igjen familien, nå er det en stund siden sist. Nå er jeg faktisk snart på vei i et nytt selskap, til ste-tanten min på mamma sin side. Jeg skal nok snart hive meg rundt i bilen, men foreløpig er det ikke noe hastverk. Så denne helgen har i grunn vært litt ‘full fart’ med bursdager og masse mennesker, men jeg har til gjengjeld fått meg en del timer på senga.
Vanligvis drar jeg jo tilbake til Fredrikstad på søndager når jeg har helgepermisjoner, men akkurat denne helga skal jeg bli en dag lenger. For i morgen skal jeg nemlig tilbake på hjemskolen en tur. Det blir veldig spennende, og jeg gleder meg så klart til å se igjen mange av venninnene og klassekameratene mine! Men det skal jo sies, at det blir litt rart når jeg ikke har vært der på tre måneder… Vel, jeg får krysse fingrene for at morgendagen blir bra! Ha en fin søndag 🙂

(Q) Har dere gjort noe koselig i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg