sneen laver ned

Heisann!

I går våknet jeg til noe av det fineste jeg vet om; nysnø! Jeg har sett så mange andre steder i landet at det har kommet opptil store snømengder, og jeg har fått tilsendt spesielt mange bilder fra Larvik hvor snøen har lagt seg så fint. Det gjør meg jo en smule misunnelig, for her i Fredrikstad har vi hatt skikkelig drittvær, sludd og regn de siste dagene. Så det var stor lykke for meg da jeg kunne se utenfor vinduet at snøen hadde dekket bakken og lagt seg så fint. Vi tok oss friheten til å sette på julemusikk og julestemningen kom snikende på. Det var til min store, store skuffelse at jeg så at all snøen hadde regnet bort da jeg våknet i dag. Det har vært full storm her i natt, og det er ikke en snøflekk igjen 🙁 Men sånt kan ikke gjøres noe med, her er heller noen bilder jeg tok av fine Fredrikstad i snøvær!


Er det ikke koselig?! Blir så happy av snøen <3

(Q) Er det kommet snø hos dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg