Gamlebyen, Fredrikstad

Hei! Som jeg nevnte i forrige post, var jeg i Gamlebyen her i Fredrikstad for et par dager siden. Det er vel Fredrikstads perle om jeg får si det så – det er bare helt nydelig i den delen av byen. Husene er ordentlig gamle og sjarmerende, og det ligger skjønne butikker og kafeer langs gatene. Det er også mye historie bak, og rundt ‘byen’ er det gravd en vollgrav. Det er typisk slike bygg og bydeler som fascinerer meg, og jeg går jo omtrent rundt med hjerter i øynene for hvert gatehjørne jeg rundet. Dersom dere er i eller i nærheten av Fredrikstad, anbefaler jeg dere virkelig å ta en tur innom Gamlebyen – enten det er for å sette seg på en kafé, eller bare for å tusle rundt i deilige omgivelser! 

(Q) Har dere vært i Gamlebyen i Fredrikstad?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg