genserstrikk

Heisann!

Ble visst en stund siden sist, jeg har nok ikke akkurat noen gode forsvar eller unnskyldninger, men jeg har likevel hatt en del og gjøre. Det går stort sett i skole, strikking, mer skolearbeid og litt tid til å slappe av. Men for å vende det over til noe annet, jeg har jo strikket helt siden jeg kom hit på avdelingen. Det har for det meste gått i sokker og votter, og jeg har i grunn fått skikkelig teken på de to tingene. Men for to uker siden ville jeg dra det ett steg videre, og dro sammen med ei venninne her, til Garnhuset og handlet inn garn til Line Langmo-genseren. Den er så utrolig fin, og veldig enkel å strikke. De hadde ikke mer igjen av off-white-fargen i butikken, og jeg valgte heller å gå for min egen stil. Jeg handlet inn masse blått garn, i noen flere nyanser, og plutselig hadde jeg min helt egne twist på genseren! Jeg er veldig snart ferdig, men her kan dere få et sniktitt på hvordan den ser ut!

(Q) Har dere strikket genser før?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Så flink du er! Jeg har alltid hatt lyst til å kunne strikke, men jeg får det bare ikke til, så for min del funker det bedre med hekling 😉
      Ønsker deg en finfin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg