halloweenfeiring

Hei!

Det er helt sprøtt å tenke på at vi allerede er inn i november, altså jeg føler faktisk ikke jeg rakk å trekke inn oktober skikkelig. Plutselig var trærne fri for løv og blader i de vakreste farger, og alt lå i hauger på bakken. Frostnettene har allerede sneket seg frem, og vinden er surere enn for noen uker siden. Uansett, jeg fikk ikke helt med meg at oktober kom og gikk, før vi plutselig sto og dekorerte til Halloween her på institusjonen. Vi hang spindelvev overalt i spisesalen og rundt om i gangene. Vi skar gresskar, og hulet dem ut, og vi la masse ekkel og grøsselig pynt på bordene som i tillegg hadde fått svarte søppelsekker som duker. Det var, om jeg må si det selv, skikkelig halloween-stemning her på avdelingen! Men det var veldig gøy å dekorere litt i tråd med tradisjonen, vi hadde det i alle fall morsomt!

(Q) Pyntet dere til halloween i år?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg