strikkesamlingen so far

Heihei!

De siste dagene har jeg gjort litt av alt og ingenting. Det har gått mye i skoleoppgaver, eller det å prøve å komme ajour i noen av fagene jeg har på skolen. Derfor svirrer hodet mitt rundt opplysningstid, økologi, sentralmål og essayskriving. Det er mye på én gang her, og jeg er ganske sliten – så ærlig får jeg være. Det er jo ikke først og fremst skole jeg skal jobbe iherdigst med her inne, men jeg klarer ikke la det ligge. Jeg er nok litt rastløs på å få gjort så mye som mulig. Men det er nå sånn det er…

Jeg har jo ikke akkurat lagt skjul på strikkingen min her på bloggen. Jeg har blitt ei skikkelig strikkekjerring, og det går stort sett i strikking hvis jeg ikke jobber med skole, haha. Det har jo resultert i en del produkter, og det er så morsomt å se resultater når jeg tross alt har jobbet litt for å få det til! Hittil har det kun gått i sokker og votter, men det er jo perfekte julegaver i fremtiden. Så nå produseres det sokker og votter for harde livet, og jeg gleder meg allerede til jul og å kunne gi bort noe av dette! Nå er det en stund siden jeg tok disse bildene, så det har kommet tre vottepar til i samlingen (og jeg er snart ferdig med nok et sokkepar). Men se så fint det har blitt!

(Q) Hva synes dere om produksjonen?
(Q) Liker dere å strikke?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg