bollebakesøndag

Hei på dere!

Nå er jeg tilbake og installert i Fredrikstad etter en hyggelig helgepermisjon. Jeg skulle i hovedsak ikke gjøre så veldig mye i helgen, men det ble likevel til at jeg rakk å være med både venner, fine mennesker og familie. Fredagen fortalte jeg jo om, da besøkte jeg min gode kollega og venn, og storkoste meg der. På lørdag dro jeg til byen sammen med Maren, og fikk handlet et antrekk og litt småting, igjen, vi hadde det veldig hyggelig, og det slår jo sjelden feil med en shoppingtur. Lørdagskvelden tilbrakte jeg hos mamma, hvor vi så på Skal vi Danse, og jeg fikk ordnet og lekt litt med lillesøsteren min. Så, på søndagen, hadde firkløveren (Maren, Helene, Marie og jeg) avtalt at vi skulle treffes for en reunion siden jeg tross alt var hjemme for helgen. Vi dro til Maren hvor det sto bollebaking på planen. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg bakte, det er i alle fall alt for lenge siden. Men vi hadde det både så gøy og koselig at det var en skikkelig slager! Bolene ble kjempegode, og vi var fornøyde. Søndagen ble så vellykket, og jeg har det jo bestandig så fint i lag med jentene mine!

(Q) Hva har dere funnet på i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg