kulde og varme klær

Hei, dere!

Jeg får så høst-stemning av bildet over. Det er så masse fine farger, og løv som skifter bort fra det grønne. Jeg er utrolig glad i høsten, men som den frysepinnen jeg er, blir jeg gjennomfrossen hvis jeg ikke kler meg i masse lag med tjukke og varme klær. I går var jeg kald tvers gjennom hele kvelden, enda jeg gjorde det meste jeg kunne for å holde litt på varmen. Men jeg skal prøve å ikke klage, for årstiden er helt nydelig – jeg elsker det aller meste ved høst! 
I går kom jeg hjem til Larvik igjen, og blir her frem til søndag ettermiddag. Jeg tilbrakte fredagskvelden sammen med min skjønne kollega og familien hennes, og jeg koste meg så masse. Det var veldig hyggelig å se dem igjen! I dag har jeg hatt en rolig lørdagsmorgen, og har egentlig ikke gjort mer enn å dusje, sminke meg, spise frokost og sett litt på en serie. Jeg har begynt å se på den danske serien Rita, og er helt betatt – jeg digger alt ved den serien, og er allerede godt ut i sesong to. Verdt å sjekke ut! Ha en flott lørdag videre 🙂

(Q) Hva er deres lørdagsplaner?
(Q) Har dere noen serietips?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg