Hilsen fra Kroatia

Hei dere!

Jeg er definitivt ikke like flink til å oppdatere som jeg forestiller meg… Jeg trodde kanskje jeg skulle fått til å blogge noe før nå, men jeg føler liksom dagene har vært innholdsrike nok til at bloggen har blitt bortprioritert – selv om det stort sett base er basseng-og strandliv.

Vi kom sent på lørdags kveld og rakk ikke stort vår første dag. Bare mat og bli kjent med området, liksom. Men dagene etter fikk vi feriemodusen på og har ligget ved bassenget i lange tider. Stranda her er nydelig, med krystallklart, turkise vann, og ikke så halvgæren temperatur. Så har jeg også hatt et par joggeturer inn til byen eller sentrum her på øya. Vi er forresten på øya Brac, som ligger i overkant av en halvtimes fergetur utenfor Split. Det er så deilig og fint og idyllisk her! Shopping må vi inn til Split for å få gjort, så det ser vi for oss å gjøre en av de neste dagene. Her går det stort sett i drinker, strandsenger og sommerklær. Så herlig!!

(Q) Hva synes dere om bildene?

(Q) Har dere vært på Brac før?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg