store endringer i planene

Heihei!

Nå ble det rett og slett en stund siden sist dere hørte fra meg. Jeg har hatt nok med annet å gjøre de siste par dagene, og tiden har faktisk flydd litt fra meg. Jeg hadde en travel søndag med masse reising, både med bil, båt og tog, før jeg måtte rekke tilbake til Fredrikstad innen en bestemt tid. Så har jeg også hatt litt skole å jobbe med, så det har gått i både matteoppgaver og norskteori siden mandag. Men det føles greit å gjøre unna litt arbeid sånn, da henger jeg liksom ikke like langt etter… 

Men så er det noe jeg har glemt å fortelle, for i morgen skal jeg dra avgårde igjen. Eller, jeg har kanskje ikke ‘glemt’ å si ifra, for det ble ikke endelig bestemt før i går, men det har vært snakk om det en land stund. I høstferien reiser familien til fantastiske Kroatia. Jeg hadde ikke regnet med at jeg skulle få være med (i og med at jeg tross alt er i et behandlingsløp her nå), men det ordnet seg allikevel. Jeg får reise på familietur og skal nyte sol og varme på den vakre, kroatiske øya Brac! Vi reiser denne lørdagen, og blir borte i en uke, så derfor skal jeg dra hjem igjen allerede i morgen – så jeg får pakket og forberedt meg litt. Jeg ser veldig frem til det, og gleder meg til å oppleve øya og varmen. Jeg måtte bare få oppdatert dere på det, for da vet dere at det kanskje ikke blir så voldsomt med blogging fra min side den uken, men noe skal jeg prøve å få til.. Vi snakkes enn så lenge!

(Q) Har dere noen planer for høstferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg