sokkestrikkeglede

Sjekk på dette’a!!

Hei, forresten! 
Jeg har virkelig fått sansen for strikking, eller jeg har innsett hvor utrolig gøy det er å holde på med når det skjer lite annet. Det er kanskje verdens beste tidsfordriv… Jeg hadde som mål å lære meg å strikke skikkelig (typ noe annet en pannebånd) mens jeg var her, og jaggu tok det ikke mer enn tre dager før jeg måtte ut og kjøpe garn, hehe. Sokkestrikkeprosjektet mitt gikk unna, og det tok ikke lang tid før jeg kom inn i ‘to-rette-to-vrange’-systemet mitt. Jeg har til og med lært meg å bytte farge, felle hæl og felle tå. Det hadde jeg ikke sett for meg etter så kort tid her inne. Men jeg må vel få lov til å skryte litt av meg selv..! Nå må jeg snart ut og kjøpe mer garn og flere farger – for nå skal det sokkestrikkes så det ljomer etter! 

(Q) Hva synes dere om sokkene og prosjektet?
(Q) Er dere glade i å strikke?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Hallo Mathilde. Så bra med sokkestrikking,Du er flink synes jeg. jeg ønsker meg sokker til jul.
      Hilsen morfar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg