glede på en post-it-lapp

Hei!

 

Det er vel ingen hemmelighet at dagene her går litt ekstra sakte, og at jeg hverdagen er en helt annen enn det den var før. Jeg har måttet venne meg til nye rutiner og sette meg inn i ting jeg ikke har måttet tidligere. Men det er nå sånn det er. Det har tatt tid, og det har gjort meg utrolig sliten. Det har også vært ganske vanskelig. Jeg har ikke hoppet opp proppfull av motivasjon hver dag, det er noe jeg må bygge opp over tid. Ikke minst, har jeg innsett hvor viktig små gleder er når jeg er på en slik institusjon. Små gleder er nesten helt avgjørende! Jeg har blitt kjent med noen flere jenter her, og vi har det stadig hyggelig sammen. Her om dagen oppdaget jeg noe av det koseligste da jeg gikk inn på badet mitt. På speilet hang det en post-it-lapp (det er flere enn meg her som er tilhengere av postitgeriljaen!!). Det fikk meg virkelig til å smile – og det var så utrolig vakkert gjort av denne personen! Dette gjorde hele dagen ett hakk bedre, og jeg smiler hver gang jeg ser den på bade-speilet mitt! Jeg heier på de små gledene <3

 -Hvor vakkert er ikke dette?

(Q) Har dere noen slike små gleder?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg