friskt og godt på sensommeren

Heisann!

Jeg tenkte jeg skulle skrive om noe litt annet, eller legge fokuset over på noe annet i dag. Mens jeg fortsatt var hjemme, lagde jeg meg noe jeg kan anbefale flere å sjekke ut. Det var mens sommervarmen fortsatt hang litt i, og jeg var fysen på noe litt friskt og deilig. Men altså, selv om været er litt kjøligere, og solen ikke skinner like mye nå, passer det seg fortsatt å lage denne lille godbiten om du har lyst på noe friskt og godt! Jeg fant frem noen frosne jordbær fra frysa, og tok ut en boks kokosmelk av kjøleskapet. Det er ikke verre enn det. Disse to ingrediensene blandet jeg sammen i en blender, og dermed hadde jeg en skikkelig deilig is-lignende sak. Jeg hadde ikke oppi så mye kokosmelk, så konsistensen skulle være mer fast og ha litt mer tyggemotstand. Men det kan du fint regulere ettersom hva du ønsker. Men seriøst, prøv det ut – superenkelt og godt!

(Q) Fikk dere lyst til å prøve den ut?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg