prosjekt sokkestrikking

Heihei!

Jeg skal ærlig innrømme at det er alfa omega å ha noe som får tiden til å gå her inne. Det er ikke allverdens som skjer, og det blir etter hvert kjedelig å se samme innslag av God Morgen Norge en hel formiddag. Jeg kom til Fredrikstad med maassse bøker, og det har vært gull (!!), men jeg innså at jeg måtte ty til flere midler som kunne få tiden til å gå. Så i går, brukte jeg halvtimen jeg har til luftetur, til å gå på Europris og kjøpe meg garn! Jeg har nemlig bestemt meg for å begynne å strikke sokker. Det høres så koselig ut, og jeg synes egentlig det er veldig artig å strikke (så lenge jeg klarer det, og kommer meg inn i rytmen). Altså, typ alle strikker her, og jeg kan få god hjelp av flere dersom jeg skulle stå fast med sokkestrikkingen. Men jeg må si meg bitelitt overrasket over egen instats, haha… Jeg startet i går kveld, og kan allerede se kontorene av en sokkekant. Woho!

(Q) Driver dere med strikking?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg