“fuck cancer”

Heisann!

I dag har vært en skikkelig fin dag! Som jeg såvidt nevnte, ble jeg hentet av Maren, Helene og Marie mellom ett og halv to i dag. Deretter kjørte vi til Stavern for å delta på en av de kuleste og fineste ‘aktivitetene’ jeg har gjort i sommer (tror jeg). Det var i forbindelse med jobben min at jeg, tidligere i sommer, skrev om noen som arrangerer “Fuck Cancer”-perleworkshops i Stavern. Der lager man de ekstremt populære armbåndene som Kreftforeningen selger, de vi har perlet sendes senere inn til Kreftforeningen og selges. Det er jo en helt fantastisk måte å støtte de, samtidig som man har det superhyggelig sammen. Vi fikk også hvert vårt armbånd som takk for hjelpen. Personlig har jeg hatt flere tilfeller av kreftsykdom i familien, og jeg er virkelig en forkjemper for den saken. Det å kunne bidra på denne måten, var bare så vakkert og ikke minst gøy! Vi perlet en stund, og da vi etter hvert ble ferdige, dro vi videre på kafé. Vi satt oss på Det Gule Galleriet, også i Stavern, som er en av de koseligste kafeene jeg vet om. Der skravlet vi litt, og drakk kaffe og brus, for vi dro videre hjem til meg. Her har jentene vært frem til nå, og vi har sett på film og hygget oss. Snakk om perfekt søndag!!

(Q) Hva synes dere om saken og armbåndene?
(Q) Hvordan har deres dag vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg