klar, ferdig, start.

Heisann!

Så var den store dagen her. Eller, det er vel kanskje å ta i hvis jeg sier ‘store’. Men nå er det jammen meg skolestart igjen,og jeg kjenner meg full av spenning, nervøsitet og litt bitterhet. Det skal jo bli ålreit å komme inn i rutiner igjen og slikt, men jeg må ærlig si at jeg ikke kjenner meg spesielt klar for skolebøker, lekser, vurderinger og arbeid. Vi starter klokken 12 i dag, og det er i alle fall en god ting. Skal ikke klage på en litt myk start når vi først skal tilbake på skolebenken. Nå har de nye førsteklassingene kommet, og det skal bli nokså merkelig å gå på skole med broren min igjen. Det er også ganske rart å skulle være størst på skolen. Masse tanker og følelser her nå, haha… Nå skal jeg sminke meg ferdig, og ordne det siste som trengs, så har jeg litt fritid før kjøreturen går mot skolen. Pust ut, det går fint.

(Q) Starter dere også på skolen i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg