jentene på handel

Hei!

I dag sto jeg opp grytidlig, klokken seks, og tok toget til Tønsberg for et ærend som skulle gjøres der. Da jeg var ferdig med det jeg skulle hadde jeg avtalt å møte Maren, Helene og Marie for å ta en aldri så liten shoppingrunde sammen. Vi møttes på Farmandstredet, og var innom diverse butikker, i hovedsak for å handle inn litt til skolestart, men det ble et par andre ting også. Jeg fikk meg masse noe organiserings-ting, så da var jeg happy! Vi kjørte sammen hjem igjen, og da hadde vi vært sammen i noen timer og gjort oss ferdige med det vi skulle. Det var superkoselig, og jeg liker jo bestandig å handle inn litt nytt! Så nå skal jeg rydde litt i sakene, og forberede meg for morgendagen. Fy søren, dere… Vi starter på skole igjen i morgen. Altså, hvor ble denne ferien av?! Jeg føler virkelig bare den har sust forbi, og det er jeg garantert ikke alene om! Men joda, i morgen er første skoledag i tredje klasse – shit. Siste året på videregående. Jeg får prøve å la det synke inn litt. Vi snakkes, haha!

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
(Q) Har dere også skolestart i morgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg