familiegrill

Heihei!

I dag våknet jeg av alarmen klokken ti, jeg prøver å begrense sovingen litt før skolestart. Eller, det er vel kanskje rettere å si at jeg prøver å få litt mer rytme over døgnet mitt – men det hjelper fint lite når jeg legger meg halv fire på morgenen uansett, haha. Jeg fikk i alle fall noen timer på puta… Helene og Marie kom en ur på besøk i går, og vi dro på butikken for å handle inn litt, så lette vi etter filmer på Netflix. Vi endte opp med “Yes Man”, som var midt i blinken for oss tre, latterlig morsom! Vi koste oss masse, det ble en over middels vellykket kveld i lag. 
Nå har jeg sminket meg for dagen, og prøver å finne noe jeg kan ha på meg. For om snaue to timer er det slektstreff, eller familiegrill, om du vil. Vi samles bestandig storfamilien på farmor sin side en gang i året, og har det koselig sammen, griller og gjerne har litt aktiviteter. Det blir helt sikkert hyggelig å se ‘tjukke slekta’ igjen. Ha en fin dag, så snakkes vi!

(Q) Har dere slektstreff med familien deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg