sene kvelder, kjøreturer og musikk

Hei!

I går ble en så deilig kveld, jeg endte opp med to filmer og utallige episoder med Friends på skjermen. Kjørte meg også en tur, bare fordi jeg hadde lyst og mulighet sånn litt sent på kvelden. Jeg elsker kjøreturer, og det hender at god musikk på Bluetooth i bilen og øde landeveier er bedre enn mye annet. Jeg var sent i seng, og viet vel all min tid til gamle CD-plater da klokken hadde passert midnatt. Enda en ting jeg elsker; CD-spiller, sær musikk og gamle plater helt alene. Det er fantastisk!
I dag har tillot jeg meg å sove litt ekstra lenge, og har bare laget en smoothie med dagens avis foran meg. Jatakk til enda en rolig morgen/formiddag! 

(Q) Har der også noen rolige dager i ferieslutten?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg