etterlengtet fredagskveld

Heisann!

I dag har jeg hatt en dag uten noen formål og planer, og det var i grunn veldig deilig. Jeg gikk en liten tur med hunden vår i formiddag, og kjørte bilen til faren min til kontoret hans på jobben sin, for så å kjøre hjem med bil nummer to. De er avgårde denne helgen, og jeg har huset omtrent for meg selv (deler med broren min,da). Så denne kvelden hadde jeg satt av til Netflix, musikk på anlegget og masse pepsi max, haha. Jeg har forsåvidt hatt rolige dager ellers denne uken, men føler jeg har måttet gjøre noe hver eneste dag, hatt planer på en eller annen måte uansett. Nå har jeg en helt rolig fredagskveld for meg selv, og jeg må si det passet bra med en sånn avkobling nå!

(Q) Hvordan tilbringer dere fredagskvelden deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg