glitrende pakke i posten

Hei dere!

I går gikk jeg for å hente posten, da jeg ble møtt av en pakke liggende til meg. Jeg ble, naturlig nok, skikkelig gira da jeg skjønte hva det var. For noen få dager siden var jeg så utrolig heldig å vinne en konkurranse som Coverbrands holdt. Hva er oddsen liksom? Jeg blir så glad når sånne ting skjer, haha! Pakken in hadde allerede kommet, og jeg løp hjem igjen med stjerner i øynene, for oppi den pakka lå tidenes fineste palett. Eller kanskje tidenes mest glitrende? Det er pressede glitterskygger, og de er eyecandy!! De er fra merket GlitterEyes, og palettet inneholder 12 skygger, dere kan tenke dere jeg var i sminkehimmelen i noen sekunder der.. Bare se, liksom!

(Q) Hva synes dere om palettet?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg