seks korte dager

Heihei!

Nå sitter jeg for meg selv her med en kopp kaffe og gjesper som en gal, jeg har ikke sovet så veeldig mye i natt, hehe. Jeg skulle kjøre venninnen min hjem i løpet av natten, og det endte med at jeg var hjemme igjen klokken tre, og var lys våken. Så hadde jeg alarmen på halv ni i dag tidlig, for jeg skal innom jobben en tur etterpå, og jeg liker å ha god tid på meg om morgenen. Tror vel det ble noe sånt som fire timers søvn i natt, haha – jeg klandrer kun meg selv!
I går var jeg en tur innom jobben til mamma (hun jobber i bokhandel), og handlet inn litt saker til skolestart. Det er en tradisjon å gjøre det når ferien går mot slutten… Jeg var i alle fall der, og da innså jeg hvor sinnsykt få dager det er igjen av ferien. Seks korte dager. Hva skjer? Hvor fløy alle dagene? Jeg har virkelig ikke fulgt med tiden og dagene denne sommeren, men jeg er vel ikke alene om å føle det. Det er under en uke til vi sitter på skolebenken igjen, til jeg starter i 3. klasse?! Jeg trenger litt tid til å la det synke inn at jeg skal gå mitt siste år på videregående nå, for det henger ikke helt på greip oppi hodet mitt.. Vel, nok skoleprat – jeg håper dere har en fin dag!

(Q) Har dere noen planer før skolestart?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg