USA HAUL part one

Heisann!

Nå har jeg endelig summet meg sammen, og fått redigert innkjøpsvideoen fra USA. Eller, riktigere sagt, jeg har redigert del 1! Jeg har handlet så masse at jeg så meg nødt til å dele alt opp i to deler, én for klær, ting og tang, og én for sminke og skjønnhet. Her kommer førstnevnte, jeg er såå gira på å få vist dere alt jeg har shoppet. For å si det sånn, jeg benyttet meg av sjansene når jeg først var i Amerika.. Håper dere liker innkjøpene!

(Q) Hva synes dere om videoen og innkjøpene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg