mot rutiner igjen

Hei!

Jeg merker nå at ferien begynner å avta med dagene. Jeg får liksom mindre og mindre ‘ferie-gnist’ eller feriefølelse når alle andre starter på jobb og slikt. Da vet man liksom at skolestart er like rundt hjørnet. Jeg har prøvd (og delvis klart) å ikke snu døgnrytmen helt på hodet i sommer, men det er jo ingen lett sak. Jeg blir ikke trøtt før godt over midnatt, og sliter med å komme meg i seng noe særlig før halv to/to. Men jeg har måttet tidlig, eller sånn halvveis tidlig, opp noen av de siste dagene, og da klarer jeg hvert fall å holde døgnet i sjakk (sånn nesten). I dag har jeg en legetime om en times tid, og etter det snakket vi fire jentene om å finne på noe sammen. Vi får se hvordan dagen ender opp med å bli 🙂

(Q) Hvordan er deres tirsdag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg