vel overstått

Heihei!

I dag så jeg meg nødt til å ligge i senga og nyte morgenen så lenge som mulig. Gårsdagen ble lang, og vi var vel ikke hjemme før nærmere ett i natt. Men fy flate, for en vakker og rørende dag!! Det var helt perfekt vær for å arrangere hagebryllup – sola skinte og det ble skikkelig varmt. Jeg var så utrolig heldig og ble spurt om å være fotograf for tante og onkel, og jeg nølte ikke med å takke ja til den muligheten. Vi dro til en båthavn like etter seremonien, og tok noen helt vanvittig vakre bilder. Jeg skal vise masse bilder fra festen og litt slikt senere, men nå har jeg en skikkelig jobb med å plukke ut de beste bildene fra gårsdagen. Enn så lenge skal jeg ta det rolig i dag, nå sitter jeg med et glass smoothie, og har såvidt begynt på fotojobben. Ha en fin dag 🙂

(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg