bryllupsklar

Heisann!

I skrivende øyeblikk sitter jeg ned med en pause fra sminke og hår, og har laget meg en iskaffe som nytes mens jeg kikker gjennom sosiale medier. Balansegang på morgenen, haha. Jeg sto opp for snart to timer siden (jeg er helt avhengig av å ha god tid når jeg skal noe), og har snart sminket meg ferdig, kun sånt som mascara og vipper gjenstår. Håret har jeg ikke helt bestemt meg for enda. Vet ikke om jeg skal ha det helt rett, eller krølle det smått nederst, det vil tiden vise. Om ca. ti minutter kommer kusinen min hit, for jeg har lovet henne å gjøre sminken hennes før bryllupet. Det blir sikkert både hyggelig og stas. Jeg poster innlegget så fort jeg har ordnet kusinen min ferdig, og har fått på meg kjole og stæsj. Så kan dere se noen bilder også. Vi snakkes!

(Q) Hva synes dere om antrekket?
(Q) Har dere vært i bryllup i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg