sent oppe, tidlig oppe

Hei, og god kveld (om jeg i det hele tatt kan si det)

I dag har jeg svirret helt rundt i min egen verden, eller, jeg har ikke klart å gjøre en ting om gangen. I går klarte jeg å sovne midt på dagen, og det er lite jeg misliker mer enn å powernappe på ettermiddagstid. Det resulterte i at jeg absolutt ikke fikk sove da kvelden kom, og hjernen jobbet på høygir. Ikke tale om at jeg skulle legge meg. Klokken fire i går natt var jeg i seng. Klokken åtte i dag tidlig våknet jeg. Flott. 
Lite søvn, men jeg har kanskje bare meg selv å skylde på når jeg ikke klarer å sove ordentlig, hehe. På formiddagen dro jeg innover til byen for å se Sommertoget ankomme Larvik. I tillegg skulle en svært god venninne av meg lese dikt for å representere Larvik, poesibyen da toget kom. Det var veldig hyggelig, masse folk og skikkelig stemning på stasjonen i alle fall! Da jeg kom hjem igjen dro jeg en tur i butikken og handlet for foreldrene mine, og resten av kvelden har jeg stort sett tilbrakt til å kjøre søstra mi til venninner og slappet av hjemme. 
I morgen er det en stor dag – onkelen min og tante skal endelig gifte seg!! Jeg gleder meg så enormt på deres vegne, og er så spent på å se hvordan bryllupsseremonien og festen blir. De skal ha hage-bryllup, og jeg ser bare for meg at det blir helt utrolig koselig og idyllisk. Krysser fingrene for bra vær! Så jeg må tidlig opp i morgen også, for jeg skal både sminke og ordne meg selv og kusina mi. Men det blir stas – jeg gleder meg så masse!!

(Q) Hvordan har deres dag vært?
(Q) Har dere vært i bryllup i sommer?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg