augusti

Hei!

Første august, dere. Allerede! Siste sommermåned, siste ukene av ferien, siste innspurten på sommerværet. Eller, det skal jeg ikke si, i dag har det regnet, og blåser surt. Jeg hadde sett for meg litt bedre sommervær i det minste noen flere av dagene. Men nå er juli over, og jeg føler liksom at høsten kommer snikende med august. Det likner i alle fall sånn på denne dagen. Første august har jeg tilbrakt på jobb, sammen med fine kolleger (det er bestandig så gøy å jobbe i august, for da kommer de fleste kollegene tilbake fra sommerferie, og det skjer litt mer på kontorene). Jeg kom hjem for en halvtimes tid siden, og har egentlig bare følt meg daff siden jeg gikk inn døra.Jeg tror kvelden skal tilbringes i senga med en bok, kaffe og serier, eller så får jeg se om jeg orker å finne på noe annet. Hadde vært deilig å få unnagjort den siste USA-vlogen, og litt andre ting. Vi får se, jeg tar kvelden med ro, i alle fall!

(Q) Hvordan har deres august startet?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg