mandags morgen

Hei fintfolk!

I går rakk jeg ikke skrive noe mellom slagene, for jeg hadde plutselig en ganske fullpakket dag. Men det viste seg å bli en veldig hyggelig søndag, da! Jeg startet dagen på jobb, for jeg hadde tatt vakta til en av sommer-kollegene mine. Jeg hadde ganske mye å gjøre, og fikk skrevet to saker pluss rykket ut til en ulykke. Så avtalte jeg en sak for i dag, og dermed ble det noen timer jobb på meg i dag også. Da jeg var ferdig på jobb, dro jeg en kort tur hjemom, før jeg satte meg i bilen nok en gang og kjørte til Maren. Der skulle vi fire, Maren, Marie, Helene og jeg være sammen, og ha en skikkelig avslappende jentekveld. Vi rekker liksom ikke samles så ofte før skolen starter igjen, på grunn av jobb og ferieturer og slikt, derfor passet det seg utmerket med en kveld sammen når vi først hadde muligheten, alle fire. I dag starter jeg på jobb klokken ett, og har hatt hele morgenen fram til nå på å slappe av, drikke iskaffe, lese bok – en lun og deilig start på uka! Jeg skal forsåvidt jobbe i morgen også, men satser på å rekke innom bloggen før det. Ha en fin ukestart, vi snakkes 🙂

(Q) Jobber dere også en del i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg