ettersom sommeren går

Hei!

Jeg merker at jeg har hatt en skikkelig trang til å være sosial forrige uke og denne. Jeg har måttet få ting til å skje, og jeg har villet komme meg ut og gjøre noe. Blir så lett rastløs. Men nå tror jeg liksom jeg har fått så mye av det gode, at jeg kjenner aller mest på behovet eller ønsket om å tulle meg inn i et teppe og høre på godmusikk alene. Høres kanskje litt sturselig ut, men når været for det første er helt pyton (det pøsregner i skrivende stund), og jeg liksom føler meg litt slapp, da er det ingenting som er bedre enn å nyte eget selskap – synes nå jeg. 
I går var jeg en tur innom Foldvik familiepark sammen med mamma og lillesøsteren min, hvor vi møtte noen venner vi ikke har sett på så alt for lang tid. Det var så hyggelig å se dem igjen, og vi var sammen i flere timer. Så måtte jeg hjem og ordne meg til bursdag. Mine to gode Leah og Kaja feiret bursdagen sin i går, og det var så stas å være samlet stort sett hele gjengen igjen. Alle har som regel sitt å bedrive om sommeren, så det er bestandig koselig når vi klarer å samle flesteparten. Det var i alle fall topp stemning og mye hygge! 

(Q) Har dere vært mye på farten i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg