konsertopplevelse

Heisann!

I går dro jeg på konsert, som jeg fortalte dere. Det var i Sandefjord, og på en helt utrolig koselig uteplass og uteservering som heter Kurbadhagen. Det ble nesten litt festival-aktig. Det eneste var at været var helt grusomt, det regnet, og på et tidspunkt høljet det så vanvittig at jeg var gjennomvåt, men det gikk fint. Konserten var helt magisk! Jeg er utrolig fan av Unni Wilhelmsen, og sammen med Sol Heilo og Hanne Mari Karlsen var det en skikkelig konsertopplevelse… De var så samspilte og gjennomførte, og jeg er så glad for at jeg fikk det med meg! Da konserten var ferdig, fikk jeg også snakket med godeste Unni. Etter at vi skravlet så mye sammen på den forrige konserten jeg var på, har vi liksom blitt litt venner. Det er så koselig! Vi ble stående og skravle i sikkert en halvtimes tid, og hun var bare så herlig og skjønn – altså, hun holdt liksom rundt meg og klemte meg flere ganger! Jeg blir nesten litt fjollete av å tenke på det, for jeg har jo bare vært en skikkelig tilhenger av musikken hennes i lang tid, og nå er vi omtrent venninner – det er ikke helt til å tro oppi hodet mitt..!

(Q) Har dere vært på konsert i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg