celebration and concert

Hei på dere!

For øyeblikket sitter jeg ved skrivebordet mitt, og har akkurat kommet hjem fra tanten min sin bursdagsfeiring. Nå holder jeg på å skifte fra bursdagsklær til mer fest-klær, og sminken ligger foran meg. Jeg skal nemlig snart på konsert! Jeg måtte reise fra familiebursdagen litt tidligere, slik at jeg kunne rekke å ordne meg litt ekstra og skifte og sånt før jeg skulle videre. Jeg blir hentet av mamma om litt, og da skal jeg bli kjørt til Sandefjord, hvor konserten skal være. Det er min favoritt, Unni Wilhelmsen, som skal spille sammen med trio’en sin. Jeg gleder meg utrolig masse, og det blir garantert stas å se Unni igjen – jeg digger tross alt musikken hennes!! Så nå er det de siste finishene som gjenstår før mamma skal plukke meg opp. Vi snakkes enn så lenge 🙂

(Q) Har dere vært på noen konserter i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg