avkobling

Hei!

I dag var siste dag på jobb for denne lille perioden. Nå har jeg jobbet fullt siden forrige mandag, og jeg skal være ærlig å si at det var hektisk å komme tilbake til – men veldig deilig også! Nå har jeg fri ut uka, eller frem til søndag. Da skal jeg jobbe den ene dagen, og så har jeg fri enda en stund. Det skal bli godt å koble litt av noen dager nå også. Vi har fått hytta denne uka (vi deler på den i familien). Pappa og Janne dro ut i går, og vi andre kommer og går som det passer oss. Hytta vår ligger kun typ. 3 kilometer unna hjemme, så det kan være ganske praktisk og deilig til tider. Så jeg tenker at jeg tar det rolig her hjemme litt til, før jeg tenker å ta turen ut på hytta i kveld en gang. Nå slapper jeg av og koser meg med pepsi max og Den Hemmelige Hagen (som jeg omtrent hadde glemt bort!). Inntil videre får dere ha en fin ukestart!

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg