skikkelig kulturell

Hei, og god lørdag!

I dag har jeg noen timer fri på morgenen eller formiddagen. Det kjennes godt, for jeg hadde jo ikke akkurat tidenes form i går. Jeg tror det kommer seg nå, og da kjennes det greit å ha noen timer på å komme meg før jeg skal videre. Gårsdagen besto for det meste av avslapping og YouTube, haha, men jeg fikk tatt den tiden jeg trengte til meg selv. Mamma hadde også bursdag i går, og jeg var en liten tur innom der. Hun feirer i dag, og skal ha familiefeiring om en times tid. Jeg regner med at jeg drar rett derfra til jobb. For i dag har jeg skikkelig kultur-dag på jobben. Jeg skal rett til Stavern og Skråvika etter bursdagen til mamma, og der skal jeg dekke en festival som heter Stavernfesten. Der kommer det flere artister i løpet av dagen, og jeg tror de spiller fra 17 til 23 eller noe. Jeg skal dekke det, og i tillegg skal jeg til Leieren i Stavern hvor jeg skal på nok en konsert. Der skal amerikanske Lissie spille på et arrangement. Så jeg må pendle mellom de to kultur-arrangementene et par ganger i kveld, men det skal nok gå! Jeg har forberedt meg litt nå på formiddagen, og tror jeg nærmer meg klar for både bursdag og jobb. Jeg tror ikke vi snakkes noe mer i dag, for jeg tror kvelden blir rimelig hektisk, hehe. Uansett, ha en fin lørdag!

(Q) Jobber dere også for tiden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg