tilbrakt sommeren innendørs

Hei!

Jeg føler liksom ikke det har vært noe skikkelig sommervær siden jeg kom hjem fra USA, eller før jeg dro – for den saks skyld. Men jeg vet at her i Norge var det noen varme dager mens jeg var borte på ferie. Problemet er bare at de ikke har sett sitt lys etter at jeg også landet på norsk jord igjen. I dag er vel den første tilnærmede sommerdagen jeg har opplevd sålangt. Sola skinner, himmelen er nesten skyfri, men det blåser litt. Og temperaturen kune vært noen grader varmere. Jeg har liksom ikke kommet meg ut i sola enda. Hittil har jeg tilbrakt sommeren innendørs, og det kan jo være koselig det, men jeg vi så gjerne ut og nyte litt sol, hehe. Kanskje jeg kan gi meg et lite spark bak i dag, og ta med boka ut. Jeg har stort sett lest (masse!), redigert videoer fra ferien, ordnet med bilder og sett på Netflix om dagen. Det er absolutt ikke til å klage på, men jeg får nok ta litt tak og sette meg utendørs snart. Ber bare om noen varmegrader mer, da er jeg helt med! Nei, nå har jeg snakket nok om sommerværet, jeg får komme meg tilbake til boka mi.

(Q) Er noen av dere ute og nyter varmen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg