døgnvill?

Heisann!

I natt har jeg sovet skikkelig dårlig, drømt masse, og bare vært urolig liksom. Det resulterte også i at jeg våknet flere ganger i løpet av morgenen i dag. Jeg la meg ikke før halv tre, og jeg vet jeg bør prøve å gjøre noe med døgnrytmen min for å ikke være så døgnvill – men det er vanskelig, haha. Så jeg våknet rundt tolv, og da var jeg fortsatt utrolig trøtt og sliten. Men jeg tvang meg opp av senga, og laget litt kaffe for å kvikne en smule. Har ikke noen planer i dag, og skal prøve å bruke dagen til å redigere vloger fra turen. Jeg har startet på Los Angeles del 1, så jeg håper å få den ferdig om ikke så lenge. Så har jeg fortsatt noen bilder som gjenstår å postes, så kanskje jeg får tatt noen av dem i dag også. Så langt har jeg i alle fall fått litt ut av dagen (eller de to timene jeg har vært våken). Har sminket meg, noe som plutselig har blitt ti ganger gøyere etter at jeg shoppet så alt for masse sminke ‘over there’, haha! På randen til galskap, men det går bra… Så tror jeg mamma snakket om at vi skule få besøk av mormor og morfar i dag, og vi har jo ikke sett dem på evigheter, så jeg tar nok turen dit en tur senere i dag. Kanskje jeg får gjort litt på denne daffe onsdagen allikevel?

(Q) Har dere også kommet i litt feil døgnrytme?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg