Golden Gate Park

Heihei!

Da vi var i San Francisco, var vi innom den fineste parken jeg noensinne har sett; Golden Gate Park. Den hadde liksom alt, det var masse å finne på der, og det var masse å se der. Den traff meg midt i blinken! Vi startet med å gå til den delen av parken hvor det var en stor avdeling med lekeplass og masse aktiviteter for barn. Der storkoste lillesøstra mi seg enormt, litt etterpå gikk broren min, stefar og jeg for å spille tennis bare noen hundre meter unna. Så kjøpte vi med oss litt mat og drikke, og satt oss på et av de mest idylliske stedene jeg har sett. Sjøgrønt vann, masse fugler, nydelig grønn natur. Det var bare så vakkert! Masse fine farger på blomstene, morsomme fasonger på trærne og det hele virket skikkelig eksotisk. Det var til og med en sånn ‘kina-paviljong’ der! Jeg kan sikkert si masse, masse mer, men jeg tror bildene kan tale for seg selv – jeg savner den parken allerede!

(Q) Har dere vært et lignende sted?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg