plutselig festival

Hei!

Husker dere jeg sa at jeg ikke hadde jetlag?  At jeg var glad for å slippe, og var inne i rutiner? Akkurat nå, i dette øyeblikk, ler jeg av meg selv. Jeg har så latterlig jetlag. Jeg har sovet i over tolv timer. Jeg våknet da klokken nærmet seg tre. Jeg skjønner ikke hva jeg har tullet med. Jeg kan vel ikke tro at jeg slipper billig unna med jetlag, haha? Det får nå være, jeg er våken og oppe nå!
I går ble litt annerledes enn hva jeg hadde sett for meg. Jeg kom hjem fra jobb, og skulle egentlig ta det ganske rolig, hadde ikke store planer – skulle bare hente pappa og Janne på Stavernsfestivalen som pågikk fra torsdag til i går. Jeg hadde ikke planer om å dra på festivalen, for vi mistet hele torsdagen til flyreiser, og fredagen var det egentlig deilig å slappe litt av. I går jobbet jeg jo, og tenkte at jeg ikke gadd å skaffe meg festivalpass. Men så ble jeg tilbudt et, og flere av vennene mine spurte om jeg ikke kunne ta meg en tur allikevel. Da var jeg ikke akkurat så vond å be. Alt skjedde på typ. en halvtime. Jeg heiv meg rundt, strødde glitter i halve ansiktet, pakket med meg et par saker, fant et greit festivalantrekk for kvelden, og ble kjørt til festivalområdet. Det var så gøy, og selv om jeg ikke fikk med meg så utrolig masse, var det likevel stas å ha vært på festivalen i år også. Jeg var mest sammen med den supre kollegaen min, som det var så koselig å se igjen. Så fant jeg noen av jentene litt senere. Alt i alt, er jeg veldig fornøyd med at jeg dro, det var litt av en stemning der. Rekordmange mennesker, og Karpe Diem på scenen – det snakker vel for seg selv!

(Q) Har dere vært på festival i sommer?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg