tilbake i rutiner

Heisann!

I dag har jeg vært på jobb igjen for første gang på alt for lenge. Det er så deilig å komme litt inn i rutiner igjen. Jeg skal riktignok ikke jobbe supermasse før om et par uker, men muligens litt frilans i mellomtiden. Så jeg har jo strengt tatt ikke skikkelige rutiner med jobb og sånt enda, men det er likevel godt å kjenne på en litt produktiv sommerdag. Jeg er fortsatt en smule sliten på grunn av jetlag’en, men jeg har vært overraskende lite plaget av jetlag etter ferien! Det samme var da vi reiste til USA også, da merket jeg ikke på jetlag i det hele tatt – det er jo deilig å slippe! Men til tross for et litt trøtt og slitent hode, fikk jeg skrevet en sak pluss en byblogg. Det vil jeg si meg godt fornøyd med… Nå har jeg kommet meg hjem, og skal prøve å rydde enda litt mer på rommet (det ser jo nesten ikke ut etter jeg har pakket ut og diverse), få støvsuget det og slappe av litt. Håper dere har en fin lørdag! 

(Q) Hva gjør dere denne helgen?
(Q) Jobber dere noe i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg