I’m home!

JEG ER HJEMME!!

Heisann! Nå sitter jeg på sengekanten hjemme på rommet mitt. Det er skikkelig rart, men skikkelig deilig. Jeg er en smule jetlagged, og var overhodet ikke trøtt da klokken var 03.00 i natt, men da innså jeg at jeg måtte prøve  legge meg, haha. Jeg våknet elleve i dag tidlig, og er ikke akkurat uthvilt, men jeg har ikke snudd døgnet i alle fall. I går var vi en tur i vakre Malibu før vi skulle til flyplassen, og det var så utrolig fint der! Skal poste bilder senere. Har forresten mange flere innlegg fra turen på lur, rekker liksom ikke å blogge om alt når dagene går i ett. Så det er yet more to come! Flyturen vår var, nok en gang, lang. Først elleve timer i fly fra LA til Zurich, og det tar tid. Rett og slett. Det tar lang tid.  Så var det heldigvis ikke så lange turen fra Sveits og hjem, mellom to og tre timer i fly. Så var det kjøreturen fra Gardemoen og hjem da, den er bestandig litt for lang, hehe. Men det er over, og jeg er hjemme! Jeg har prøvd å gjøre et forsøk på å rydde ut litt av kofferten, men det er ikke så lett. Har handlet latterlig masse ‘over there’, og må nesten filme innkjøpsvideo før jeg kan flytte på det. Tror nok har skal få litt å gjøre i dag! Ha en super dag 🙂


(fra vakre Golden Gate Park, kommer bildedryss derfra snart)

(Q) Har dere vært på ferie i sommer?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg