Los Angeles through my phone

“the best camera is the one you have on hand”
…Selv om speilrefleksen min er med meg overalt, og jeg knipser hundrevis av bilder hver dag, brukes mobilen også flittig. Det har gått mye i Snapchat her, og da lagrer jeg jo de aller fleste bildene, i tillegg til å stadig vekk plukke opp mobilkameraet. Så her har dere LA gjennom mobil-linsa mi!


lobbyen på hotellet vårt // utsikten fra hotellrommet, Downtown LA

utsnitt av et superfint handle-område i Hollywood // Walk of Fame

det trivelige området utenfor hotellet vi bodde på // massevis av kaktuser og aloevera-planter i gatene her

en kjøretur nedover Rodeo Drive // ett av snart tusen Starbucks-bilder (obligatorisk.)

LA sett fra Griffith Park, helt nydelig // innover mot Dowtown LA

Prideveggen i Melrose Avenue!

(igjen obligatorisk) foran Universal-fontenen i parken // søteste lillesøstra som prøver seg på en Homer Simpson-doughnut

fra den 11-timers flyturen til LA // utsikten da vi nærmet oss landing

såå mange fine bygninger og gater i Los Angeles!

MorphexJaclynHill hadde så klart stand inne på Morphe-butikken, sykt lekker // to av de supersøte jentene jeg ble kjent med i køen til Morphe

vakkert i enden av Griffith Park

gatelangs i Downtown LA, så typisk USA // mitt lykkeligste øyeblikk noensinne da jeg møtte mitt største forbilde, Jaclyn Hill!! Så stolt av alt hun får til..
 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i LA?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg